Onze Klachtenregeling

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over onze hulpverlening. Of je hebt bijvoorbeeld een meningsverschil met één van onze medewerkers. Hierover samen praten is dan de beste oplossing. Probeer uw klacht eerst te bespreken met de betrokken hulpverlener/ medewerker  Kom je er zo toch niet uit, dan kun je een klacht indienen bij het bestuur van regiopastor wij nemen elke klacht zeer serieus. We willen weten wat er aan de hand is zodat wij u (alsnog) beter kunnen helpen of kunnen leren van de klacht. Klachten zijn belangrijk omdat deze aangeven waar we eventueel verbetering kunnen aanbrengen in onze hulpverlening. Vul bij een klacht altijd zo veel mogelijk gegevens in over het betreffende gesprek. Met de naam van de hulpverlener .we nemen geen anonieme klachten in behandeling .  Uitvoerend directeur & Regiomanager: (06 47931194 } of mailen naar info@regiopastor.nl

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.